woensdag 29 juni 2011

Welkom

Welkom op mijn blog 'Rituelen en Spiritualiteit'. Ik ben hiermee begonnen omdat ik van rituelen en spiritualiteit mijn werk maak en mijn kennis daarover graag met de wereld wil delen. Als titel van mijn blogspot heb ik voor 'Spirituelen' gekozen omdat Spiritualiteit, Spel en Spontaniteit centraal staan in de rituelen die ik maak. Ook wil ik anderen graag deelgenoot maken van de manier waarop ik rituelen en spiritualiteit in mijn leven vorm probeer te geven. Centraal daarin staat op dit moment wel het streven naar duurzaamheid. Voor mijn gevoel is de mens in snel tempo bezig zijn leefomgeving te vernietigen en ik wil graag dat mensen zich hiervan bewust worden en dat er mogelijkheden zijn om op een andere manier met onze omgeving om te gaan. Ik hoop dat mijn blogs daartoe inspireren en dat jullie ze leuk zullen vinden om te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten